آخرین عناوین

چهارشنبه 23 شهريور 1401-23:24 کد خبر:109943

رئیس شورای شهر زیراب خبر داد:

صادقیان شهردار زیراب شد/رئیس شورا استعفا را پس گرفت

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب گفت: اعضای شورای شهر با پنج رای سید‌ محمد صادقیان را به عنوان شهردار زیراب انتخاب کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، امید رمضان‌ نژاد با اشاره به فرایند انتخاب شهردار زیراب، اظهار کرد: چهار نفر از نامزدهای شهردار‌شدن زیراب اقدام به ارسال رزومه کردند و اعضای شورای شهر با پنج رای سید‌ محمد صادقیان را به عنوان شهردار زیراب انتخاب کردند.

براساس این گزارش، رئیس شورای شهر زیراب با تقدیر از نامزدهایی که با ارسال رزومه یا تماس‌های انجام شده، خود را نامزد شهردار‌شدن کردند و نیز اعضای شورای شهر که با اکثریت آرا به شهردار، رای دادند، افزود: براساس مصوبه اکثریت اعضای شورای شهر، انتخاب شهردار بومی در اولویت قرار گرفت و حسین نصیری و سیدمحمد صادقیان به عنوان نامزدهای شهردار‌شدن برای جلسه تعیین‌ شدند و حسین نصیری که از کارمندان ارشد شهرداری و دارای اقبال عمومی قابل توجه هم است، دیروز از ادامه نامزدی انصراف داد.

وی از حمایت قاطع خود از شهردار زیراب خبر داد و خاطر نشان کرد: نگاه عدالت‌ محورانه در بین کارمندان شهرداری و طرح‌های عمرانی از اولویت‌های مورد‌نظر ما برای شهردار جدید است.

رمضان ‌نژاد به انتظارات دیگر از شهردار زیراب اشاره و اظهار کرد: بهسازی ماشین‌آلات، لایروبی رودخانه و ادامه سد‌های حائل، پیگیری حل مشکلات طرح جامع شهری که نامه ای هم برای استاندار ارسال شد، را نیز از شهردار زیراب انتظار داریم.

وی به وضعیت پارک ۳۴۴ هکتاری «میان‌سی» زیراب اشاره کرد و با اشاره به اینکه پرونده قدیمی باطل و در دوره ششم، پرونده جدید دریافت شد و با بیان اینکه این پارک در مرحله واگذاری قرار دارد، بیان کرد: قیر برای آسفالت هم تهیه شد تا برای شهر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس شورای شهر زیراب با بیان اینکه به شهردار زیراب تاکید کردم که برای انتخاب‌ شدن به کسی روی نیاورد و همین مسیر طی شد، افزود: از دلسوزان زیرآبی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی تقاضا می‌کنند از هر راهی که می‌توانند به شهر زیراب کمک کنند و در انجام این فراخوان طرح‌های قابل اجرا ارائه دهند.

رمضان‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره استعفا از عضویت در شورای شهر، گفت: با اعلام نظر شخصیت‌های مختلف و قابل احترام و بدهکاری که به مردم دارم، استعفایم را پس گرفتم./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :