آخرین عناوین

سه شنبه 8 شهريور 1401-1:25 کد خبر:108832

هر دم از این باغ بری می رسد!!!

شرکت مدیرکل برنده در مناقصات اداره/وقتی نهادهای مسئول بی تفاوت شده اند

سرپرست سازمان محیط زیست مازندران در عملکردهای حاشیه دار رکورد زد.


به گزارش خزرتیترخبر،دکتر کلارستاقی معروف به عطااله کاویان سرپرست پرحاشیه اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در اقدامی تعجب برانگیز مناقصات و ... این اداره را به تصرف شرکت وابسته به خود و اقوامش در آورده است.

بر اساس این گزارش ، این سرپرست که از زمان انتصابش در این سمت ،بیشترین حاشیه های منفی را با خود به همراه داشته است،در اقدامی که به تازگی فاش شده،مشخص شد که (شرکت سهامی خاص آباد اندیشان آب و خاک البرز با شماره ثبت 16136 و شناسه ملی 14009531163 ) که وابسته به این مسئول و بستگان درجه یک و 2 وی بوده را در اکثر مناقصات شرکت داده و در همه آنها با دست های پشت پرده، این شرکت را به عنوان برنده اعلام نموده است.

به گزارش خزرتیترخبر،در آگهی تاسیس این شرکت آدرس محل شرکت (ساری،محله پارک ملل،....ساختمان آرامیس اعلام شده که این مکان منزل این سرپرست )می باشد و اعضای این شرکت نیز( آقای{ م – س} با سمت مدیرعامل و خانم {ش – ل} به سمت نایب رییس هیات مدیره و اقای {ش – ل} نیز به سمت عضو علی البدل معرفی شده اند.

بر اساس این گزارش اقای {م – س } همسرخانم {ش – س}  و رییس هیات مدیره، خانم {ش – ل} خواهرزاده کاویانی سرپرست محیط زیست ، آقای { ش – ل} نیز پدر،خانم{ ش – ل} یعنی خواهر شوهر این سرپرست می باشند.

برنده مناقصه پروژه CEPA تالاب های میانکاله و فریدونکنار،برنده مناقصه پروژه مطالعات تفصیلی اجرایی پناهگاه حیات وحش سمسکنده،برنده مناقصه برگزاری کلاس ها و همایش توسط این شرکت از مواردی می باشند که  این شرکت به صورت خاص برنده اعلام شده و نسبت به اجرای آنها اقداماتی داشته است.

به گزارش خزرتیترخبر،حکم سرپرستی این مسئول پرحاشیه نیز که تاکنون تبدیل به مدیرکل نشده از یک طرف و برملا شدن نگرش سیاسی کاویان (افشای اسامی حامیان اساتید دانشگاه مازندران در حمایت از میرحسین موسوی در سال 88 که این سرپرست و همسر وی نیز از حامیان اصلی بوده اند) او را وارد فاز جدیدی از حاشیه های کرده است.

بر اساس این گزارش،به زودی موارد دیگری در مورد این سرپرست پرحاشیه و عملکردهای وی منتشر خواهد شد.

 🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :