آخرین عناوین

شنبه 5 شهريور 1401-1:47 کد خبر:108776

تغییرات مدیریتی در ادارات و سازمان های مازندران از زبان شخص اول استان!!

تغییر چند مدیر کل حتمی است/مدیران ضعیف برکنار می شوند

استاندار مازندران از تغییر مدیریتی در استانداری و چند اداره کل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر،سید محمود حسینی پور در نشست با رسانه های مازندران به مناسبت هفته دولت در پاسخ به انتقاد برخی از رسانه ها در مورد ضعف مدیریت برخی سرپرستان ادارت و دستگاه ها افزود:برخی از مدیران دستگاه ها مانند میراث فرهنگی که به صورت سرپرستی اداره می گردند به زودی تعیین تکلیف و تغییر خواهند نمود.

وی با اعلام اینکه مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری مازندران نیز به زودی منصوب می گردد اظهار داشت:علت تاخیر در انتصاب برخی از مدیران ،تاخیر در گزینش نهایی از بین چندین نفر از سوی وزارتخانه مربوطه بوده است.

حسینی پور با انتقاد از برخی از مدیران کل ضعیف و کم کار اظهار داشت:مدیران ضعیف و کم کاری که با سیاست این دولت همراهی نداشته و یا عملکرد ضعیفی دارند به زودی تغییر می کنند.

وی همچنین با انتقاد از اینکه به علت سوء مدیریت نتوانسته ایم از میانکاله استفاده بهینه نماییم تصریح کرد:با برنامه ریزی های انجام شده به زودی میانکاله تبدیل به مکانی بسیار زیبا و پر رونق برای مردم آن منطقه خواهد شد.

استاندار مازندران همچنین با تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود:در تمامی ادارات و نهادها باید احترام خاصی به ارباب رجوع گذاشته شود و اخلاق اسلامی برای ما در اولویت کارها می باشد.

مسئول اول استان در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه کلیه مدیران و مسئولین باید ارتباط نزدیک و خوبی با رسانه ها داشته باشند اظهار داشت:جایگاه رسانه ها در این دولت به صورت خاص می باشد و ما مسئولین استانداری تمامی انتقادها را پذیرا می باشیم و برای ما فرقی ندارد که کدوم طیف رسانه ای از ما انتقاد می نماید و همچنین هیچ مدیر کل و مسئولی در استان از هیچ رسانه ای شکایتی در دستگاه قضایی نداشته و هیچ مسئولی هم اجازه ندارد به رسانه ها فشار و هجمه وارد نموده و تهدید نماید.

بر اساس این گزارش،شنیده ها همچنینی حاکی از آن می باشد که چندین مدیر کل از جمله مدیر کل پدافند غیر عامل،مدیر کل پرحاشیه اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و چند مدیر دیگر که سرپرست می باشند و در بین آنها نام یکی از مدیران زن نیز می باشد بعد از هفته دولت تغییر و به جای آنها مدیران جدید منصوب خواهند شد.(جعفر رعیت/54)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمد
    سه شنبه 15 شهريور 1401-8:38


    همه محیط زیست را تجملاتی و تزیینی می دانند
    آیا می دانید ذرت گندیده و آلوده به انواع و اقسام سموم موجود در بندر امیر آباد با لابی گری و نامه نگاری یه سری افراد و رابطه با معاون معلوم الحال و دارای پرونده های انواع تخلفات (آقای یداللهی) و عدم اشرافیت و ناکارآمدی مدیری که جزء وصل بودن به یه نفر (رئیس محیط زیست ) کار دیگری بلد نیست و هر شب عناوین روزنامه های شما و بقیه را به رویت دوست ویار قدیمی خود می رساند و ایشان نیز می گوید که شما ادامه بده بقیه ...
    به کارخانه زر ماکارن رفته و در کمال تعجب به زنجیره خوراک مردمی من وشما تبدیل شده است؟؟
    وجدان کجاست ،خیانت تا چه اندازه ،
    پدافند عامل و غیر عامل، دستگاه نظارتی و کجا هستند