آخرین عناوین

جمعه 4 شهريور 1401-22:31 کد خبر:108775

آخرین وضعیت آب و هوا در هفته جاری:

هوای مازندران تا پایان هفته آینده با افزایش نسبی دما همراه است

هواشناسی مازندران شرایط جوی این استان از امروز جمعه تا پایان هفته آینده را صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما پیش بینی کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر، هواشناسی مازندران پیش بینی کرد که شرایط جوی استان تا ۱۰ روز آینده پایدار باشد و امروز جمعه ارتفاعات مناطق غربی در ساعات بعدازظهر با رشد ابر همراه خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی، در شهرهای ساحلی و مناطق جلگه ای آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد بود ضمن اینکه دمای هوا در هفته آینده روند افزایشی را در پیش خواهد گرفت بگونه ای که شهروندان  در مناطق غربی دمای ۳۴ و در مناطق مرکزی و شرقی نیز دمای ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر را تجربه خواهند کرد.  

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی را صاف تا قسمتی ابری و در بعدازظهر در ارتفاعات غربی با رشد موقتی ابر و وزش باد با بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۱ تا ۳۴ و در ارتفاعات نیز بین ۲۴ تا ۳۰ درجه سلسیوس پیش بینی کرده است.

آسمان مازندران از فردا شنبه تا روز دوشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات با افزایش نسبی دما و وزش باد پیش بینی شده است. دمای هوا نیز در طی این مدت در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۲ تا ۳۵ و در ارتفاعات نیز بین ۲۶ تا ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

شرایط جوی مازندران از روز سه‌شنبه تا روز پنجشنبه هفته آینده نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و وزش باد با بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۳ تا ۳۸ درجه و در ارتفاعات نیز بین ۲۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده است. 

دادهای دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که ساری با ثبت دمای ۳۳.۸ و بلده با  ۲۲.۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب و گرم ترین و خنک ترین مناطق استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند. 

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته یک درجه افزایش خواهد یافت. 

وضعیت دریای خزر نیز طی امروز و فردا با موج کوتاه پیس بینی شده است. 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :