آخرین عناوین

پنجشنبه 3 شهريور 1401-11:51 کد خبر:108763

اقدام جوانان پسند استاندار مازندران:

دعوت استاندار مازندران از استیلی و مدیرروستا برای افتتاح ورزشگاه خانگی نساجی

استاندار مازندران در دیدار حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان و علی‌اصغر مدیر روستا پیشکسوت فوتبال با وی ، از آنان برای حضور در آیین افتتاح ورزشگاه وطنی قائمشهر دعوت کرد که با استقبال آنان نیز مواجه شد


به گزارش خزرتیترخبر، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در تازه ترین پست صفحه اینستاگرامی خود که منتشر شد، این دیدار را رسانه‌ای کرد.

متن کامل یاداشت استاندار مازندران به شرح زیر است:

« امروز این افتخار را داشتم که میزبان دو نفر از چهره های مطرح پیشکسوت قوتبال کشورمان آقایان حمیدرضا استیلی و علی‌اصغر مدیر روستا باشم. از هر دوی این عزیزان برای حضور در مراسم باشکوه بازگشایی مجدد و افتتاح ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که همزمان است با روز پنجشنبه هفته جاری و نیز برگزاری دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور با رقابت تیم نساجی و ملوان بندرانزلی دعوت کردم.  به امید یک پیروزی دلچسب در این بازی و رقم خوردن یک روز خوب برای مردم شهید پرور استان مازندران.»

تیم فوتبال نساجی قائمشهر از ساعت ۲۰ امروز پنجشنبه سوم شهریور باید سومین مسابقه فصل جاری لیگ برتر را در ورزشگاه شهید وطنی مقابل تیم ملوان انزلی برگزار کند و عملا این مسابقه حکم بازی افتتاحیه پروژه بهسازی و نوسازی یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های ایران را خواهد داشت.

نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران پس از اجرای عملیات کاشت چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر روز سه شنبه اول شهریور ماه در این استادیوم برگزار شد و این تیم پس از ۳۹۳ روز دوباره در زمین خانگی‌اش با تشویق هواداران حضور یافت.

بخش دولتی علاوه بر هزینه ۷۰ میلیارد تومانی بهسازی ورزشگاه شهید وطنی، برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفته است. بنا به برخی داده‌های دریافت شده، مبلغ اجاره این ورزشگاه برای نساجی طی یک سال ۲۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که تقریبا معادل اجاره ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در یک مسابقه است.

حمیدرضا استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان و علی اصغر مدیرروستا پیشکسوت فوتبال، علاوه بر سابقه عضویت در تیم ملی، در چند تیم باشگاهی نیز همبازی بوده اند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :