آخرین عناوین

سه شنبه 14 تير 1401-21:6 کد خبر:103940

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

کار کردن ارزشی و دلی برای ایثارگران

مدیر کل بنیاد شهید مازندران گفت: کار کردن برای ایثارگران؛ ارزشی و دلی است، خدمت به ایثارگران، زمانی اثرات مثبت خود را نشان می دهد که از فرصت ها استفاده بهینه شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایثار ،سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان آمل گفت: کار و خدمت خوب در بنیاد با اتخاذ روش ها و شیوه های درست تحقق می یابد؛ در بنیاد به دنبال آن هستیم آنچه ما را از دغدغه جامعه ایثارگری مصون می کند؛ عادلانه تصمیم بگیریم.

 براساس این گزارش، کهنسال با تاکید، خودمان را خادم ایثارگران بدانیم اظهار کرد:در انجام کار و مسیر خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از یکدیگر سبقت بگیریم تا رحمت الهی شامل حال ما شود.

مدیرکل بنیاد مازندران تصریح کرد:کار کردن برای ایثارگران؛ ارزشی و دلی است؛ با این نگاه وارد میدان شویم؛از نزدیک مشکلات را بررسی کرده و با یک درک عمیق به حل مسئله بپردازیم.

این مسئول با بیان، پاسخگویی به ایثارگران با صبر و حوصله همراه باشد اظهار کرد: خدمت به ایثارگران،زمانی اثرات مثبت خود را نشان می دهد که از فرصت ها و ظرفیت ها،استفاده بهینه شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اذعان داشت:برای رفع دغدغه مندی جامعه معزز ایثارگری؛ خوب گوش کردن، بزرگترین هنر است؛ اگر با پیگیری و نتیجه همراه باشد می توانیم بگوئیم به اهداف سازمانی که همان رضایت مندی خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران است دسترسی پیدا کردیم.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیر کل بنیاد مازندران افزود: در دیدار چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آمل، مشکل برقراری حق معیشت، وام مسکن، اشتغال، حق پرستاری، درمانی و ... رسیدگی شد.

این مسئول گفت: روزهای سه شنبه هر هفته؛ ملاقات عمومی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران؛ در تمامی شهرستانهای مازندران برگزار می شود.

گفتنی است مدیر کل بنیاد مازندران در شهرستان بابل با جانباز نخاعی حمید رضا انصاری مهر دیدار کرد و در جهت حل مشکل درمانی این جانباز، توصیه های لازم ارائه کرد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :