آخرین عناوین

جمعه 13 خرداد 1401-14:47 کد خبر:101130

در خطبه های نماز جمعه 13 خرداد ماه ساری اعلام شده است!!!!

انتقاد شدید نماینده ولی فقیه از سازمان محیط زیست/قصور در محیط زیست

نماینده ولی فقیه در مازندران از عملکرد محیط زیست انتقاد شدیدی نموده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه 13خرداد ماه 1401ساری تقوای الهی را سبب حمایت اخداوند و پرهیز از ریاکاری دانست و گفت: باطن انقلاب اسلامی، تقوا، ایمان، معنویت، ایثار و حماسه است و تقوا نداشتن سبب فاصله گرفتن از حقیقت و باطن انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی‌ها درپی تحریف حضرت امام راحل هستند، گفت: آنان درپی تجلیل امام منهای خط امام هستند درحالی که امام بدون خط امام تحریف و دروغ بزرگ است و امام با خط امام حقیت همیشه زنده تاریخ است.

امام جمعه ساری با اشاره به روز جهانی محیط زیست گفت: طبیعت، دریا، جنگل ارزشمند هیرکانی و منابع طبیعی، مراتع، تالاب‌ها و غیره در استان بر اهمیت محیط زیست افزوده است و مردم باید حافظ محیط زیست باشند و از مواد سمی و کود به اندازه علمی استفاده کنند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد محیط زیست ،از مسئولان خواست تا نسبت به محیط زیست دغدغه؛ توجه و اهمیت بیشتری داشته باشند و گفت: قصور وتقصیرهای زیادی در زمینه محیط زیست وجود دارد و از سوی دیگر به بهانه حفظ محیط زیست، صنایع را از استان نپرانیم و جلوی ایجاد خطوط تولید و پروژه‌های صنعتی را نگیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین تصریح کرد: محیط زیستی ها این هنر را داشته باشند و بین حفظ محیط زیست و آوردن صنایع مدرن هماهنگی ایجاد کنند.

بر پایه این گزارش،سازمان محیط زیست که مانع احداث پتروشیمی مازندران شد ،طی روزهای اخیر طی درخواستی از کارگروه ویژه،خواستار انتقال این صنعت به استان سمنان شد که این پیشنهاد تعجب آور باعث اعتراضات فراوان در سطح  کشور و استان شده است که جای تاسف دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :