آخرین عناوین

يکشنبه 8 خرداد 1401-12:28 کد خبر:100942

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد:

انتقام اینترنتی برادرزاده از عمه اش

رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری دختری که با انتشار تصاویر خصوصی عمه اش در اینستاگرام قصد انتقام داشت،خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به اداره مبارزه با جرائم سایبری این پلیس و اعلام شکایت مبنی بر نشر اکاذیب و هتک حیثیت توسط فرد ناشناس علیه او در فضای مجازی، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی گفت: شاکیه در ادامه اظهاراتش عنوان داشت مدتی قبل شخصی ناشناس در فضای مجازی با عناوین مختلف برای من مزاحمت ایجاد کرد و من را تهدید می‌کرد که تمامی تصاویر خصوصی ام را در فضای مجازی منتشر می‌کند، تا اینکه متوجه شدم تعدادی صفحه جعلی با نام و شماره تلفنم در اینستاگرام ایجاد شده که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ام می‌کند و موجب برهم زدن آرامش و آبروی خانوادگی ام شده است.

به گفته رئیس پلیس فتا مازندران با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکیه و طبق مستندات بدست آمده متهمه که دختر برادر شاکیه بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمه پرونده در تحقیقات اولیه منکر هر گونه بزه ارتکابی می‌شود، ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اعتراف به جرم خود، انگیزه‌اش را انتقام‌ گیری از عمه خود و تلافی عنوان می‌کند.

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :