چهارشنبه 12 تير 1398-14:23 کد خبر:67764

مرگ تلخ جوان 21 ساله در ساحل سلمان‌شهر

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: شب گذشته بعد از پایان ساعت اجرای طرح‌ها جوان 21 ساله ساکن کرج در شهرستان عباس‌آباد غرق شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، نقی کریمیان اظهار کرد: شب گذشته بعد از پایان ساعت اجرای طرح‌ها جوان 21 ساله به نام محمدجواد صدیقی نیشابوری 21 ساله ساکن کرج در منطقه ممنوعه ساحل سلمان‌شهر شهرستان عباس‌آباد غرق شد.

وی افزود: تاکنون هفت تن در دریای مازندران غرق شدند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: باوجود اینکه توصیه‌ها و تذکرات لازم در ارتباط با پرهیز از شنا در شب به مردم داده شد اما باز هم می‌بینیم همچنان این مسائل ادامه دارد و توجه لازم در این زمینه نمی‌شود.

کریمیان بیان کرد: تمام تلاش بر این است تمام نقاط دریا را تحت پوشش قرار دهیم تا شاهد غرقی نباشیم که تحقق این مهم مستلزم همکاری و همراهی مردم با ناجیان است.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه شاهد بروز مشکلی در سواحل نباشیم لازم است شناگران به توصیه‌هایی ازجمله پرهیز از شنا در شب، خودداری از شنا در مناطق سنگ‌چین و اسکله‌ها توجه کرده و درصورت مشاهده فردی در حال غرق شدن امدادگران و ناجیان غریق را مطلع کنند.

براساس این گزارش، از یکم خرداد ماه امسال ناجیان غریق با پوشش 60 درصدی و از 12 خرداد با پوشش 100 درصدی در طرح‌های دریا فعال شدند.