شنبه 1 تير 1398-18:26 کد خبر:67705

عصر امروز صورت گرفت:

اولین بخشدار بخش دالخانی رامسر معرفی شد

طی حکمی اولین بخشدار بخش دالخانی شهرستان رامسر معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر ، محمد آزاد فرماندار رامسر عصر شنبه در آئین معارفه بخشدار بخش دالخانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهت وجود امام راحل نوع حکومتش جمهوری اسلامی انتخاب شد گفت: امنیت ما در گرو شهادت شهیدان است تا امروزه در آرامش زندگی کرده و با مسئولیت پذیری و گره گشایی از کارها خادم مردم باشیم.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب قدم برداشتیم و در راستای تحکیم انقلاب حرکت می‌کنیم تصریح کرد: اقدامات خوبی در چهل سال اخیر در رامسر انجام شد و باید دستاوردها و اقدامات را برای مردم و نسل‌های مختلف یادآوری کنیم.

آزاد گفت: روستاها نیازمند امکانات و خدمات رسانی به مردم است که با تعامل، مشارکت مردمی و تلاش شبانه روزی مسئولان گام‌های بزرگی برداشته شده است و در کنار همه مشکلات و خواسته‌ها مدیران به صورت تمام وقت در خدمات رسانی به مردم کوشا باشند.

وی تصریح کرد: بخش جدید دالخانی متعلق به تمامی شهرستان رامسر بوده و با تلاش مسئولان در یک کار جمعی این رویداد قشنگ برای شهرستان رامسر رقم خورد.

احمد علیزاده که به عنوان بخشدار بخش دالخانی منصوب شد گفت: در توزیع تقسیمات کشوری اتفاق خوبی رقم خورد که دهستان چهل شهید و جنت رودبار با جمعیت ۱۰ هزار نفر به عنوان بخش جدید معرفی شد وشاخص ترین پتانسیل این بخش مردمان صبور و پرتلاش و مشارکت پذیر است.

وی با معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های دهستان‌های بخش دالخانی گفت: جنگل دالخانی، ییلاق جنت رودبار، اقامتگاه‌های بوم گردی، هنرمندان صنایع دستی و در حوزه جهاد کشاورزی اقدامات خوبی در کشت گیاهان دارویی صورت گرفته که جزو مزیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه است.

علیزاده تصریح کرد: در حوزه صنعتی سورتینگ مرکبات با توجه به تولیدات منطقه صنایع تبدیلی مستقر شود.