چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398-9:52 کد خبر:67308

استاندار مازندران اعلام کرد:

عزل و نصب های مدیران بدون فشار جناح سیاسی صورت گرفته است

استاندار مازندران با بیان اینکه عزل و نصب های مدیران بدون فشار از سوی جناح خاصی صورت گرفته گفت: در عین حال ضعف در برخی پست ها وجود دارد و تغییر احساس می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، احمد حسین زادگان سه شنبه شب در نشست با احزاب استان در فرمانداری آمل با ابراز رضایت از برگزاری این نشست گفت: دولت آقای روحانی، دولت تدبیر و امید و اعتدال و من نماینده این دولت درمازندران هستم.

احمد حسین زادگان افزود: دشمنان به دنبال کمتر کردن اعتبار نظام اسلامی در بین مردم هستند تا سرمایه اجتماعی کشورمان کاهش یابد، نگاه دشمن به تغییرات درونی است، اگر انسجام داخلی داشته باشیم دشمن طمع به تحریم نمی‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان اطلاعات نادرستی دریافت کردند و تصور می‌کنند که با تحریم می‌توانند جمهوری اسلامی را از درون ساقط کنند، انسجام و وحدت ملی را باید برای حفظ نظام مدنظر قرار بدهیم، هر اقدامی که موجب کاهش سرمایه اجتماعی شود خطای نابخشودنی است.

استاندار مازندران گفت: متفاوت بودن دیدگاه‌های سیاسی در میان احزاب و جریان‌های سیاسی نباید خدشه‌ای به مسائلی که با منافع استانی و ملی و سیاست‌های راهبردی در نظام در ارتباط است وارد کند.

حسین زادگان افزود: به هر میزان آستانه تحمل احزاب و جریان‌های سیاسی نشست احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی با استاندار افزایش یابد و انتقادها در فضایی سالم و با رعایت انصاف و اخلاق سیاسی صورت گیرد امیدواری برای رفع کاستی‌ها و مشکلات جامعه بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: نمایندگان احزاب سیاسی وفادار به آرمان‌های نظام و انقلاب با وجود داشتن گرایش‌های فکری مختلف همگی در یک موضوع که تلاش برای توسعه همه جانبه کشور و خدمت به مردم است اتفاق نظر دارند ولی شیوه‌ی رسیدن به این هدف متفاوت است و این امری کاملاً طبیعی است.

حسین زادگان، با اشاره به انتخابات مهم سال جاری خواست نمایندگان احزاب و جریان‌های سیاسی باید به منظور ترغیب مردم به مشارکت حداکثری که خواست همیشگی رهبر معظم انقلاب است در انتخابات آینده گام بردارند.

وی همچنین در پاسخ به برخی سوالات مدیران احزاب گفت، که در عزل ونصب های استان، بدون هیچ فشار از سوی جریان‌های خاصی مدیران میانی و معاونان استانداری با انتخاب او صورت گرفته، اما قبول دارم که ضعف مدیریت دربرخی پست وجود دارد وتغییرات هم نیاز است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تعامل خوبی میان نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و نیز قوه قضائیه دراستان وجود دارد، یادآورشد، با تعامل وهم افزایی که دراستان وجود دارد، باید با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به خصوص تشکل‌ها و احزاب سیاسی در جهت رونق تولید و شکوفایی اقتصاد استان گام برداریم.