شنبه 28 مهر 1403-8:16 کد خبر:134225

تغییرات عجیب و غریب در فروشگاه رفاه مازندران؟؟!!

مدیر جدید فروشگاه رفاه مازندران منصوب شد/وضعیت نامتعادل در فروشگاه رفاه !!!

مدیر جدید فروشگاه رفاه ، سرپرستی استان مازندران معارفه شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد فاضلی از مدیریت فروشگاه رفاه مازندران تودیع و محمد مهدی صبوری که یکی  از کارشناسان رفاه مازندران بود و اصالتاً سمنانی می باشد به سمت مدیر جدید فروشگاه های رفاه مازندران منصوب شد.

براساس این گزارش، در جلسه تودیع و معارفه که روز پنج شنبه با حضور عابدی مشاور مدیر عامل و مدیر دفتر حوزه مدیریت برگزار شد، صبوری به کارکنان استانی معرفی شد.

نکته حائز اهمیت این است که محمد فاضلی در کمتر از 3 ماه پیش به این سمت منصوب شده بود که در حال حاضر جای خود را به محمد مهدی صبوری داده است و براساس شنیده ها فاضلی به یکی از ادارات دیگر مهاجرت نموده است.

متاسفانه در یک سال اخیر فروشگاه رفاه کشور و به خصوص مازندران سیر نزولی داشته اند به طوری که بعضی از شعبات آن بسته شده و همچنین وضعیت اجناس موجود در فروشگاه رفاه شرایط خوبی ندارد و گاهاً ناقص می باشند و در ضمن پرداخت حقوق کارکنان رفاه گاهاً با تاخیر و نامنظم پرداخت می شود و برخی از کارکنان فروشگاه رفاه نیز به علت نارضایتی از این فروشگاه ها به دیگر فروشگاه ها مهاجرت نموده اند.

به گزارش خزرتیترخبر، براساس شنیده ها برخی از مسئولان رفاه به علت شرایط نامساعد رفاه به بعضی از وزارتخانه ها و یا سازمان های دیگر مهاجرت نموده اند که لازم است جهت سرپا و پررونق شدن مجدد فروشگاه رفاه و قبل از ورشکست شدن رسمی این فروشگاه ها ،فکری اساسی از سوی مسئولین کشوری به عمل آید.

انتصاب مدیر فروشگاه‌های رفاه استان مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir