دوشنبه 19 شهريور 1403-8:44 کد خبر:133777

مدیرکل پزشکی قانونی استان اعلام کرد:

کاهش ۴ درصدی نزاع طی پنج ماه سال جاری در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۴ درصدی نزاع در استان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی عباسی اظهار داشت: طی پنج ماه گذشته در مازندران هشت هزار ۵۱۴ نفر (پنج هزار و ۵۵۱ نفر مرد و مابقی زن) برای معاینه به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش داشت.

براساس این گزارش، وی افزود: بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندورود با یک‌هزار و ۵۱۴ نفر، بابل با یک‌هزار و ۲۳ نفر و آمل با ۸۷۵ نفر و کمترین نزاع در شهرستان فریدونکنار با ۱۶۳ نفر ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان، اردیبهشت با هزار و 841 نفر بیشترین و فروردین ماه با هزار و 435 نفر کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، عباسی یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پایین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی به ویژه در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی با بحث، گفت‌وگو و تفاهم مشکلات را حل و فصل کنند./پزشکی قانونی مازندارن

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir